Czy usunięcie instalacji gazowej LPG jest trudne lub drogie. W dzisiejszym odcinku zobaczycie finał demontażu instalacji LPG w moim Polonezie Caro Plus.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Fajny film. Katalizator był w każdym plusie 🙂 Tu ktoś zastosował zamiast kata tłumik środkowy z Caro minusa. A co do podnoszenia za progi… nieee 😉 Nawet jak jest zdrowy.
Kazda instalacja ,nawet starszej generacji ma przełaczmik OFF ,lub znaczek benzyna i wystarczy go użyć i jeżdzić na benzynie ,a nie robić wielkie halo jestem kozak i mam Poldka tym na PB , czy jeżdzi na tym ,czy na tym to z ta mocą to i tak sie tylko toczy i dalej to jest tylko polonez ,no ale o gustach sie nie dyskutuje…
Katalizator oryginalne był! Każdy benzynowy polonez plus go miał! Ale jeszcze jedno dużo bardziej mnie martwi, Nie masz sanek pod silnikiem, ktoś je zdemontował, grozi to rozbiciem miski olejowej, zajął bym się tym jak najprędzej!
No jak poprawisz układ zapłonowy i zapocenia to będzie idealnie 🙂 Pięknie chodzi 🙂 A duże Fiaty i Borki miały przecież układ hamulcowy na czterech tarczach 🙂
Usuwając LPG z poloneza przy dzisiejszych cenach benzyny jebłeś sobie w kolano jak dzban…
Fajny film. Katalizator był w każdym plusie 🙂 Tu ktoś zastosował zamiast kata tłumik środkowy z Caro minusa. A co do podnoszenia za progi… nieee 😉 Nawet jak jest zdrowy.
Kazda instalacja ,nawet starszej generacji ma przełaczmik OFF ,lub znaczek benzyna i wystarczy go użyć i jeżdzić na benzynie ,a nie robić wielkie halo jestem kozak i mam Poldka tym na PB , czy jeżdzi na tym ,czy na tym to z ta mocą to i tak sie tylko toczy i dalej to jest tylko polonez ,no ale o gustach sie nie dyskutuje…
bez sensu posunięcie, było zaistalować nowszą generacje lpg pewnie by to samo wyszło w kosztach niż demontaż
patrzac na aktualne ceny paliw, mogl to byc jednak blad…
a moj ATU zrobil z gazem 300 tys.km – najwazniejsze to regularne serwisy i dbalosc o elektryke …pozdrawiam
Czy po demontażu instalacji LPG musiałeś zmieniać dowód rejestracyjny?
Jaki był koszt demontażu tej instalacji?
ten przełącznik pod dodatkowy wentylator to przydatna rzecz; lepiej mieć w razie "W"
Katalizator oryginalne był! Każdy benzynowy polonez plus go miał! Ale jeszcze jedno dużo bardziej mnie martwi, Nie masz sanek pod silnikiem, ktoś je zdemontował, grozi to rozbiciem miski olejowej, zajął bym się tym jak najprędzej!
A przewody zapłonowe co ile zaleca się wymieniać na lpg ?
No i tak trzymaj gaz to chujostwo
Powinien mieć katalizator, będzie ciszej chodził i mieszankę odpowiednio sobie dobierze.
No jak poprawisz układ zapłonowy i zapocenia to będzie idealnie 🙂 Pięknie chodzi 🙂 A duże Fiaty i Borki miały przecież układ hamulcowy na czterech tarczach 🙂
Wrzucaj częściej super sprawa
Dobra decyzja .