Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikic… http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Nowa seria powstała w odpowiedzi na trudny czas dla miłośników motoryzacji spowodowany obecną sytuacją na świecie. Z uwagi na to, że większość eventów motoryzacyjnych nie odbędzie się w tym trudnym czasie chcę abyśmy dzielili się naszą pasją za pośrednictwem internetu! Mam nadzieje, że docenicie ten pomysł i czekam na Wasze opinie w komentarzach. Dobrej zabawy!
Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com
#patrykmikiciuk #autohistorie #motoryzacja Materiał zawiera lokowanie.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
47 thoughts on “ZAGAZOWAŁEM V8 czyli cała prawda o LPG! | Auto Historie”
Bardzo dobra decyzja Patryk👍. Sam jeżdżę Dodge Ram 5,7 V8 i oczywiście z LPG. Mega oszczędność, a do tego brak różnicy w samej jeździe😉 Co jest ważne, to dobrze dobrana instalacja.
rok nie tankowac benzyny??mialem dodga rama 1600 v8 5.9 i bral 40 litrow paliwa na 2=3 tygodnie na samo rozgrzanie silnika aby przelaczyl na gaz.zbiornik gazu mialem 220 litrow na pace a i tak czesto sie tankowalo bo bral 25 na 100
Miałem kiedyś problem z ustaleniem ile mogę przejechać na czerwonej diodzie. Kolega mi mówi że on jeździ na kilometry. Mnie to denerwowało i rozwiązałem to w następujący sposób.Auto pali mi 12/100km. Na pustym zbiorniku pojechałem na stację i zatankowalem 10 litrów. Pojechałem następnie do gazownika i on ustawił diody tak że migały pomiędzy zielonym i czerwonym kolorem. I wtedy wiem że jak schodzi na czerwony to mam jeszcze do przejechania około 80km. Można dowolnie ustawić moment przejścia na czerwone. To zależy od nas. I to powinien zrobić gazownik przy pierwszym tankowaniu. Pozostałe diody niech wyreguluje po zatankowaniu do pełna.
Przy sakramentalnym pytaniu, przy odbiorze auta; co powinienem jeszcze wiedzieć wypadałoby poinformować pana Patryka, ze kolektor w silniku nie był zdejmowany i pewna część wiórów z wiercenia otworów pod owe wkrętki oraz ich gwintowania poszła w silnik.
Panowie u mnie szarpie strasznie na gazie a na benzynie nic, jak odpalam samochód rano po jeździe na gazie to strzela jak szalony z wydechu, obroty falują do tego stopnia,że nie można ruszyć przez pierwsze minuty. To może być wina świec? Cewki mam nowe, filtry też a gazownik jeden i drugi kasę wzięli a nic się nie poprawiło? Może sonda lambda jest walnięta i przez nią tak się dzieje.
Gaz jest dobry, ale jedynie jak montują i stroją takie fachmany jak na filmie a nie Miras z okolicznej wsi 😀 + Porządny serwis dajmy na to raz na pół roku z kontrolą czasu wtrysków korekt i zmierzenia spalin, inaczej to proszenie się o kłopoty. Oczywiście nie tyczy się to zgnitych gruzów, którymi mamy zamiar pojeździć kilka lat i wyrzucić, wtedy do pełni szczęścia wystarczy, że na gazie nie szarpie 😛
Pytanie: czemu stroją instalację gazu na sondę w wydechu i dodatkowy skaner OBD ? Bo ten sterownik to starocie i w efekcie super zaawansowana instalacja (…….. tu cały marketing) działa podobnie jak mikser.
LPG do V8!!! – TAK, TAK i jeszcze raz TAK. Sam mam prawie 400km auto z LPG. Chodzi jak marzenie. A koszty, nie liczę PLNów przy wciskaniu gazu do dechy.
Sporo lat temu, ale jednak, Stag zamontował mi bez pytania wlew w zderzaku w Nissanie Altima 2,5s, mam nadzieję, że dzisiaj jest poważniejsze podejście do klienta.
Śmieszą mnie tacy goście co nabywają furę z wielkim silnikiem by poszpanować na dzielni, a potem się dziwią, że to dużo pali. He he he Kup sobie corse, fiesta, 1.0, czy coś podobnego to problem z głowy masz rozwiazany.
Zarąbiście chodzi jak tylko zmielił wiury aluminium przy małej pomocy samostartu to jest git. Panowie ze staga słyszałem o patencie z 1,8 turbo vag że wiercą 1 cyl i odpalają i gdy zmieli wiercą 2 i odpał itd nie trzeba psikać samostartem.
Ale lipa panowie ze staga kolektor ssący nie zdemontowny wiury w silniku dysze wtryskiwaczy zamontowane tak jak podeszła wiertarka a nie jak zawór ssący widzi dysze lipa.
Tylko idioci wyzywają gaz. Moj stary jezdzi cayenne 4.5 w gazie i juz prawie 200tys na samym gazie zrobil i nic nie wplywa na moc czy kulture pracy. Mocy jest nawet wiecej mośki jedne
Kurcze, grubo 26 litrów. U mnie XC90 V8 (4.4 L) benzynki łyka średnio 14 litrów, a LPG średnio 16. No cóż inna masa, inna pojemność ale mimo wszystko sporo.
Wtryski to W03, nie W031 bardzo fajne … jak chcesz więcej zaoszczędzić to możesz zmniejszyć temperaturę przejścia na gaz u mnie przy 6cyl 10-15stC n tych wtryskach nie robi wrażenia, tyle że nie wiem jak z termiką tego reduktora, ale 20-25stC będzie git , zwłaszcza że reduktor jest trochę oddalony od silnika i wtrysków a pewnie teraz jest z 30-40stC, przydaje się jak się jeździ na krótkich odcinkach
Panie Mikiciuk ja od trzech lat jeżdżę Dodge Caravanem 3.3 V6 zagazowaną.Powiem więcej wywaliłem w cholerę sekwencję (Stag) i zamontowałem strumieniówę. Spalanie spadło z 18 do 15 l/100 km w mieście a na trasie z 16 na 11,5-13 l/100 km zależy od trasy i ciężkiej nogi.Jak zaczną się pocić w Fordzie węże na opaskach skręcanych to jazda przestanie być miła i łatwa.A jak jeszcze się okaże że elektryka sekwencji jest przylutowana do elektryki rodzimej to życzę powodzenia i dobrego anioła stróża
STAG wszystko robione w Polsce HAHAHHAHAH. Sprzedaję części do gazu i nie są polskiej produkcji. Z ciekawości rozebrałem czujnik PS-02 Plus polski i taki z alieexpress i są te same części użyte do produkcji. No chyba że mnie w Polsce oszukują i sprzedaję te chińskie. Z tym że na chińskich są napisy po polsku też
Ciekawy materialł.Pozdrawiam.
wszystko pasuje instalacja na wysokim poziomie tylko jedna rzecz mnie zastanawia a kolektor był wyciągnięty do nawiercenia dysz ?…
Bardzo dobra decyzja Patryk👍. Sam jeżdżę Dodge Ram 5,7 V8 i oczywiście z LPG. Mega oszczędność, a do tego brak różnicy w samej jeździe😉 Co jest ważne, to dobrze dobrana instalacja.
Serio.. Żeby założyć Stag pojechałeś do Białegostoku 😲🤔
Grzywka spod czapki jest cool?
Patryk prowadzisz programy motoryzacyjne, a widać, że nic nie wiesz.
Zero wiedzy praktycznej
Stag, rewelacyjne instalacje 🙂
Nawet nie dali przykrycia na błotniki, zenada
identyczną instalację mam założoną w silniku 4,6L V8 3v z Forda Expl. 2010r.
DLACZEGO WSZYSTKIE AUTA NIE SA NA GAZ JUŻ FABRYCZNIE ROBIONE??
no i czy chłopaki ściągali kolektor przy wierceniu wtryskiwaczy?
rok nie tankowac benzyny??mialem dodga rama 1600 v8 5.9 i bral 40 litrow paliwa na 2=3 tygodnie na samo rozgrzanie silnika aby przelaczyl na gaz.zbiornik gazu mialem 220 litrow na pace a i tak czesto sie tankowalo bo bral 25 na 100
Miałem kiedyś problem z ustaleniem ile mogę przejechać na czerwonej diodzie. Kolega mi mówi że on jeździ na kilometry. Mnie to denerwowało i rozwiązałem to w następujący sposób.Auto pali mi 12/100km. Na pustym zbiorniku pojechałem na stację i zatankowalem 10 litrów. Pojechałem następnie do gazownika i on ustawił diody tak że migały pomiędzy zielonym i czerwonym kolorem. I wtedy wiem że jak schodzi na czerwony to mam jeszcze do przejechania około 80km. Można dowolnie ustawić moment przejścia na czerwone. To zależy od nas. I to powinien zrobić gazownik przy pierwszym tankowaniu. Pozostałe diody niech wyreguluje po zatankowaniu do pełna.
Co za lanser, zachowuje się jak jakaś gwiazda…
.
IMPCO jest najlepsze i do tego prawie bezobsługowe 14 lat i bez wkładu w ten system
Mój Dodge Ram 2500 pali 20l diesla na 100 km 😁
Przy sakramentalnym pytaniu, przy odbiorze auta; co powinienem jeszcze wiedzieć wypadałoby poinformować pana Patryka, ze kolektor w silniku nie był zdejmowany i pewna część wiórów z wiercenia otworów pod owe wkrętki oraz ich gwintowania poszła w silnik.
Panowie u mnie szarpie strasznie na gazie a na benzynie nic, jak odpalam samochód rano po jeździe na gazie to strzela jak szalony z wydechu, obroty falują do tego stopnia,że nie można ruszyć przez pierwsze minuty. To może być wina świec? Cewki mam nowe, filtry też a gazownik jeden i drugi kasę wzięli a nic się nie poprawiło? Może sonda lambda jest walnięta i przez nią tak się dzieje.
Czy te świece sa Ruskie:-))) coś cyrylicą tam widziałem, czy się mylę:-)))
że jaki jest ten wlew ? Dobrze słyszę ?
W Matizie wymieniałem swiece i przewody co 10 tyś razem z filtrami …..a miał tylko 3 cylindry… i palił 5.6 litra lpg…
To ja myślałem że jak Lanos 1,3 pali 10 litrów to jest dużo 🤔
Gaz jest dobry, ale jedynie jak montują i stroją takie fachmany jak na filmie a nie Miras z okolicznej wsi 😀 + Porządny serwis dajmy na to raz na pół roku z kontrolą czasu wtrysków korekt i zmierzenia spalin, inaczej to proszenie się o kłopoty. Oczywiście nie tyczy się to zgnitych gruzów, którymi mamy zamiar pojeździć kilka lat i wyrzucić, wtedy do pełni szczęścia wystarczy, że na gazie nie szarpie 😛
Pytanie: czemu stroją instalację gazu na sondę w wydechu i dodatkowy skaner OBD ? Bo ten sterownik to starocie i w efekcie super zaawansowana instalacja (…….. tu cały marketing) działa podobnie jak mikser.
LPG do V8!!! – TAK, TAK i jeszcze raz TAK. Sam mam prawie 400km auto z LPG. Chodzi jak marzenie. A koszty, nie liczę PLNów przy wciskaniu gazu do dechy.
A ja na LPG zrobiłem ponad 300 tys km, na każde 100km oszczędzam 25 zł czyli udało mi się zaoszczędzić 75 tyś na samym paliwie.
czyli na benzynie liczać po 5zł to 100km wychodzi 130zł. Ja na LPG za 100zł robie 600km 😀
Sporo lat temu, ale jednak, Stag zamontował mi bez pytania wlew w zderzaku w Nissanie Altima 2,5s, mam nadzieję, że dzisiaj jest poważniejsze podejście do klienta.
Człowieka wyzywają o gnieciuchów i druciarzy a tu tuba motoryzacji dusi po 120 koła na świecach to z kogo brać przykład ? 🙂
Śmieszą mnie tacy goście co nabywają furę z wielkim silnikiem by poszpanować na dzielni, a potem się dziwią, że to dużo pali. He he he
Kup sobie corse, fiesta, 1.0, czy coś podobnego to problem z głowy masz rozwiazany.
Co dziwi że w Polsce jest najwięcej firm zakładających LPG?przecież to bieda paliwo tankujemy do porządnej fury i jazda do biedronki.
XC90 V8 taty też ma gaz moja S60 nigdy nie będzie miała
m am w peugocie juz 6rok staga i smiga
dokładnie ta sama instalacja co w moim V8 4.7 HO. przy takich silnikach trzeba być chorym żeby latać na pb.
Wydaje mi się że ford fabrycznie montuje świece Motorcraft a nie champion.
Zarąbiście chodzi jak tylko zmielił wiury aluminium przy małej pomocy samostartu to jest git.
Panowie ze staga słyszałem o patencie z 1,8 turbo vag że wiercą 1 cyl i odpalają i gdy zmieli wiercą 2 i odpał itd nie trzeba psikać samostartem.
Ale lipa panowie ze staga kolektor ssący nie zdemontowny wiury w silniku dysze wtryskiwaczy
zamontowane tak jak podeszła wiertarka a nie jak zawór ssący widzi dysze lipa.
zajebisty ocinek fajnie sobie chlopaki gadają szef staga musi miec łeb dobry
Tylko idioci wyzywają gaz. Moj stary jezdzi cayenne 4.5 w gazie i juz prawie 200tys na samym gazie zrobil i nic nie wplywa na moc czy kulture pracy. Mocy jest nawet wiecej mośki jedne
Kurcze, grubo 26 litrów. U mnie XC90 V8 (4.4 L) benzynki łyka średnio 14 litrów, a LPG średnio 16. No cóż inna masa, inna pojemność ale mimo wszystko sporo.
Wtryski to W03, nie W031
bardzo fajne … jak chcesz więcej zaoszczędzić to możesz zmniejszyć temperaturę przejścia na gaz
u mnie przy 6cyl 10-15stC n tych wtryskach nie robi wrażenia, tyle że nie wiem jak z termiką tego reduktora, ale 20-25stC będzie git , zwłaszcza że reduktor jest trochę oddalony od silnika i wtrysków
a pewnie teraz jest z 30-40stC, przydaje się jak się jeździ na krótkich odcinkach
hahaha panie Patryku co to za smieszne kola w tym aucie jak deskorolka jakas hehehe
Patryk poważna persona, jak sam Borek mu gaz reguluje 🙂
Panie Mikiciuk ja od trzech lat jeżdżę Dodge Caravanem 3.3 V6 zagazowaną.Powiem więcej wywaliłem w cholerę sekwencję (Stag) i zamontowałem strumieniówę. Spalanie spadło z 18 do 15 l/100 km w mieście a na trasie z 16 na 11,5-13 l/100 km zależy od trasy i ciężkiej nogi.Jak zaczną się pocić w Fordzie węże na opaskach skręcanych to jazda przestanie być miła i łatwa.A jak jeszcze się okaże że elektryka sekwencji jest przylutowana do elektryki rodzimej to życzę powodzenia i dobrego anioła stróża
Wszystko na pewno nie jest z Polski. Układy scalone na pewno z Chin. 😋
STAG wszystko robione w Polsce HAHAHHAHAH. Sprzedaję części do gazu i nie są polskiej produkcji. Z ciekawości rozebrałem czujnik PS-02 Plus polski i taki z alieexpress i są te same części użyte do produkcji. No chyba że mnie w Polsce oszukują i sprzedaję te chińskie. Z tym że na chińskich są napisy po polsku też
Też mam V8 w gazie dokładnie audi A8 D2 3.7 V8 Quatro i Audi a4 b5 2.6 v6 w gazie. Gaz to jedna wielka oszczędność.