Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
ZAGAZOWAŁEM V8 czyli cała prawda o LPG! | Auto Historie

ZAGAZOWAŁEM V8 czyli cała prawda o LPG! | Auto Historie



Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikic…
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Nowa seria powstała w odpowiedzi na trudny czas dla miłośników motoryzacji spowodowany obecną sytuacją na świecie. Z uwagi na to, że większość eventów motoryzacyjnych nie odbędzie się w tym trudnym czasie chcę abyśmy dzielili się naszą pasją za pośrednictwem internetu! Mam nadzieje, że docenicie ten pomysł i czekam na Wasze opinie w komentarzach. Dobrej zabawy!

Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikic…
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/

#patrykmikiciuk​ #autohistorie​ #motoryzacja Materiał zawiera lokowanie.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

47 thoughts on “ZAGAZOWAŁEM V8 czyli cała prawda o LPG! | Auto Historie

  1. Bardzo dobra decyzja Patryk👍. Sam jeżdżę Dodge Ram 5,7 V8 i oczywiście z LPG. Mega oszczędność, a do tego brak różnicy w samej jeździe😉 Co jest ważne, to dobrze dobrana instalacja.

  2. rok nie tankowac benzyny??mialem dodga rama 1600 v8 5.9 i bral 40 litrow paliwa na 2=3 tygodnie na samo rozgrzanie silnika aby przelaczyl na gaz.zbiornik gazu mialem 220 litrow na pace a i tak czesto sie tankowalo bo bral 25 na 100

  3. Miałem kiedyś problem z ustaleniem ile mogę przejechać na czerwonej diodzie. Kolega mi mówi że on jeździ na kilometry. Mnie to denerwowało i rozwiązałem to w następujący sposób.Auto pali mi 12/100km. Na pustym zbiorniku pojechałem na stację i zatankowalem 10 litrów. Pojechałem następnie do gazownika i on ustawił diody tak że migały pomiędzy zielonym i czerwonym kolorem. I wtedy wiem że jak schodzi na czerwony to mam jeszcze do przejechania około 80km. Można dowolnie ustawić moment przejścia na czerwone. To zależy od nas. I to powinien zrobić gazownik przy pierwszym tankowaniu. Pozostałe diody niech wyreguluje po zatankowaniu do pełna.

  4. Przy sakramentalnym pytaniu, przy odbiorze auta; co powinienem jeszcze wiedzieć wypadałoby poinformować pana Patryka, ze kolektor w silniku nie był zdejmowany i pewna część wiórów z wiercenia otworów pod owe wkrętki oraz ich gwintowania poszła w silnik.

  5. Panowie u mnie szarpie strasznie na gazie a na benzynie nic, jak odpalam samochód rano po jeździe na gazie to strzela jak szalony z wydechu, obroty falują do tego stopnia,że nie można ruszyć przez pierwsze minuty. To może być wina świec? Cewki mam nowe, filtry też a gazownik jeden i drugi kasę wzięli a nic się nie poprawiło? Może sonda lambda jest walnięta i przez nią tak się dzieje.

  6. Gaz jest dobry, ale jedynie jak montują i stroją takie fachmany jak na filmie a nie Miras z okolicznej wsi 😀 + Porządny serwis dajmy na to raz na pół roku z kontrolą czasu wtrysków korekt i zmierzenia spalin, inaczej to proszenie się o kłopoty. Oczywiście nie tyczy się to zgnitych gruzów, którymi mamy zamiar pojeździć kilka lat i wyrzucić, wtedy do pełni szczęścia wystarczy, że na gazie nie szarpie 😛

  7. Pytanie: czemu stroją instalację gazu na sondę w wydechu i dodatkowy skaner OBD ? Bo ten sterownik to starocie i w efekcie super zaawansowana instalacja (…….. tu cały marketing) działa podobnie jak mikser.

  8. Śmieszą mnie tacy goście co nabywają furę z wielkim silnikiem by poszpanować na dzielni, a potem się dziwią, że to dużo pali. He he he
    Kup sobie corse, fiesta, 1.0, czy coś podobnego to problem z głowy masz rozwiazany.

  9. Zarąbiście chodzi jak tylko zmielił wiury aluminium przy małej pomocy samostartu to jest git.
    Panowie ze staga słyszałem o patencie z 1,8 turbo vag że wiercą 1 cyl i odpalają i gdy zmieli wiercą 2 i odpał itd nie trzeba psikać samostartem.

  10. Wtryski to W03, nie W031
    bardzo fajne … jak chcesz więcej zaoszczędzić to możesz zmniejszyć temperaturę przejścia na gaz
    u mnie przy 6cyl 10-15stC n tych wtryskach nie robi wrażenia, tyle że nie wiem jak z termiką tego reduktora, ale 20-25stC będzie git , zwłaszcza że reduktor jest trochę oddalony od silnika i wtrysków
    a pewnie teraz jest z 30-40stC, przydaje się jak się jeździ na krótkich odcinkach

  11. Panie Mikiciuk ja od trzech lat jeżdżę Dodge Caravanem 3.3 V6 zagazowaną.Powiem więcej wywaliłem w cholerę sekwencję (Stag) i zamontowałem strumieniówę. Spalanie spadło z 18 do 15 l/100 km w mieście a na trasie z 16 na 11,5-13 l/100 km zależy od trasy i ciężkiej nogi.Jak zaczną się pocić w Fordzie węże na opaskach skręcanych to jazda przestanie być miła i łatwa.A jak jeszcze się okaże że elektryka sekwencji jest przylutowana do elektryki rodzimej to życzę powodzenia i dobrego anioła stróża

  12. STAG wszystko robione w Polsce HAHAHHAHAH. Sprzedaję części do gazu i nie są polskiej produkcji. Z ciekawości rozebrałem czujnik PS-02 Plus polski i taki z alieexpress i są te same części użyte do produkcji. No chyba że mnie w Polsce oszukują i sprzedaję te chińskie. Z tym że na chińskich są napisy po polsku też

Dodaj komentarz

Zadzwoń!