Pali bezpiecznik ? = zwarcie. Instrukcja sprawdzania przebicia. Najczęstszą usterką w instalacji elektrycznej jest styk miedzy przewodem dodatnim i ujemnym. Miejsce ma to przeważnie w wiązce kabli , ale również gdy przewód dodatni styka się bezpośrednio elementami stalowymi motocykla. Za pomocą tego filmu możemy sami zdiagnozować usterkę w prawie każdym motocyklu począwszy od skutera poprzez ścigacza a skończywszy na harleyu . Nie biorę odpowiedzialności za szkody powstałe w skutek prac związanych z diagnozą usterki. KONIECZNIE ODŁĄCZ KLEMĘ + od akumulatora badając go drugim sposobem! Żarówkę 12V dobieraj zawsze max do połowy mocy bezpiecznika, korzystaj ze wzoru P=U*I . Zapraszam do subskrypcji kanału, komentowania i oceniania. Każda opinania na temat moich filmów będzie motywacja do kręcenia kolejnych. Jeśli masz jakieś pytania to pisz śmiało, jeśli ja nie będę znał odpowiedzi to może ktoś inny będzie znał. Pozdrawiam PiNT!
Instagram : https://www.instagram.com/pint_yt
Facebook : https://www.facebook.com/Pint-102932608891662
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
30 thoughts on “Zwarcie w instalacji. Jak znaleźć? | PiNT!”
Polecam także sprawdzać elementy instalacji pod względem ewentualnego wpływu wody. Kiedyś wypaliło mi styki w wyłączniku świateł drogowych. Dobrze jest zastosować odrobinę masy uszczelniającej przy wymianie takich elementów. W moim Chińczyku otwór pod ten wyłącznik jest zdecydowanie zbyt duży.
Dzień dobry. Jestem zielony troszke. Pali mi bezpiecznik po przegazowaniu moto, przez to jeszcze poszła ścieżka na module ;/ Ale do rzeczy, to jak podłączam żarówke ( zwykła h4) pana sposobem na + aku bo główny i jedyny bezpiecznik w dt125 to ten z aku to nie ma zadnego zwarcia. Ale jak odpale to żarówka sie żarzy a przy przegazówce świeci bardzo bardzo mocno czy tak ma być? Odkryłem też zwarcie do masy statora, ale coś tam ładuje koło 40V przy 5-6k obrotow ale na aku jest 13 gdy odpalony. Ale dobra zagmatwałem. 1: Czy po odpaleniu i przegazówce żarówka ma sie świecić tym mocniej im większe obroty? 2: Czy to wlasnie to zwarcie do masy statora jest winne paleniu bezpiecznika + na aku i słabym ładowaniu? 3: Dlaczego po spaleniu bezpiecznika + od aku, mimo to spaliło ścieżkę w module podczas powrotu do domu, a wlasciwie po kolejnym przegazowaniu na luzie gdy juz bezpiecznk byl spalony.?
Witam mam pytanie niemam swiateł po uruchomieniu motoru tylko ledwo swiecą a jak dodam gazu to swieci ok stało się tak jak silnik został zmieniony z 50 na 125 z czym moze byc problem
Mam piaggio nrg, mam taki problem ze jak jezdzilem to raz swiatla mialem raz nie, a czasem tylko slabiutko swiecily I rozrusznik przestal dzialac postawilem go w garazu I po 10 min musialem przestawic go w inne miejsce przesunolem I I podlaczylem aku zaczely iskry leciec po styknieciu plusa minusa do aku, za chwile znowu zaczalem go przesuwac bo zauwazylem ze od tego tak mu sie Dzieje I juz jie bylo iskierek na aku pod przylozeniu kabli, Moze wiesz czym by to byl powod? Moze to byc mozliwe ze jest kabel zmiazdzony albo przetarty I robi zwarcie kabel od rozrusznika? I dlatego mi nie podaje pompa paliwa, benzyny do gaznika I nie chce tez odpalic? PROSZE o ODP
Mam proble naciska rączkę lewa lub prawa to wskazuwka paliwa spada w duł puszcze raczke wskazuwka idzie w gure,zapale kierunki awaryjne to po chwili mrygaja co moze byc.
pomoże ktoś nie dziala mi przerywacz wkładam nowy kilka razy włącza sie kierunki odpale silnik nagle przestaje działać co robić? poszły juz 2 przerywacze migaczy
Miałem zwarcie w instalacji świateł, paliło od razu bezpiecznik po włączeniu. Byłem już gotów z żarówą, ale najpierw odłączyłem obie lampy, okazało się, że żarówka tak niefortunnie się przepaliła że sprężyna żarnika zwarła obie elektrody i zespawała je. Wystarczyła sama wymiana żarówki na nową.
Chłopcze, to jest chińskie badziewie, a nie motocykl. W motocyklu, kable są tak zabezpieczone, że nie mogą się przetrzeć lub dotknąć do masy. Pomaluj ten "motocykl" na zielono i zostaw w trawie.
siema może ty mi pomożesz nie mogę zgasić silnika przekręcam stacyjkę i dalej silnik pracuje i ze startera nie mozna go odpalić tylko z kopki no nie raz ma humor i zatrybi ze startera pozdrawiam
Serwus, mi ostatnio zaczęło rozładowywać aku podczas jazdy, do tego mryga mi kontrolka jałowego podczas włączenia kierunkowskazów i kierunki chodzą za szybko, doradzisz coś ? 🙂 Honda CB600 98r, kierunki zwykłe nie LED, oryginalny przerywacz.
dobrze tłumaczysz, i opowiadasz o wszystkim na podstawie schematu co sprawia że wszystko jest bardziej zrozumiane,więc milo oglądać twoje filmiki. Mam pytanie, ile masz lat ? Pozdrawiam 😀
Wielkie dzięki za proste wyjaśnienie z czym to się je 😉 Warto też dla bezpieczeństwa odłączyć akumulator na czas szukania zwarcia do masy a wtedy to już tylko miernik z brzęczykiem 😉 Motyw z żarówką na dobry początek rzeczywiście jest najlepszym rozwiązaniem 😉 Udostępnię Twój kanał na forum bractwa suzuki bo często chłopaki mają problem z elektryką i nie tylko, a za to że dzielisz się swoją wiedzą należy Ci się większa liczba subskrypcji 😉 pozdrawiam
Polecam także sprawdzać elementy instalacji pod względem ewentualnego wpływu wody.
Kiedyś wypaliło mi styki w wyłączniku świateł drogowych.
Dobrze jest zastosować odrobinę masy uszczelniającej przy wymianie takich elementów.
W moim Chińczyku otwór pod ten wyłącznik jest zdecydowanie zbyt duży.
U mnie dotyka masy quada jak przekręcam stacyjke pali słabe kabelki
Dzień dobry. Jestem zielony troszke. Pali mi bezpiecznik po przegazowaniu moto, przez to jeszcze poszła ścieżka na module ;/ Ale do rzeczy, to jak podłączam żarówke ( zwykła h4) pana sposobem na + aku bo główny i jedyny bezpiecznik w dt125 to ten z aku to nie ma zadnego zwarcia. Ale jak odpale to żarówka sie żarzy a przy przegazówce świeci bardzo bardzo mocno czy tak ma być? Odkryłem też zwarcie do masy statora, ale coś tam ładuje koło 40V przy 5-6k obrotow ale na aku jest 13 gdy odpalony. Ale dobra zagmatwałem. 1: Czy po odpaleniu i przegazówce żarówka ma sie świecić tym mocniej im większe obroty? 2: Czy to wlasnie to zwarcie do masy statora jest winne paleniu bezpiecznika + na aku i słabym ładowaniu? 3: Dlaczego po spaleniu bezpiecznika + od aku, mimo to spaliło ścieżkę w module podczas powrotu do domu, a wlasciwie po kolejnym przegazowaniu na luzie gdy juz bezpiecznk byl spalony.?
Witam mam pytanie niemam swiateł po uruchomieniu motoru tylko ledwo swiecą a jak dodam gazu to swieci ok stało się tak jak silnik został zmieniony z 50 na 125 z czym moze byc problem
gdzie masz bezpiecznik od swiateł w skuterze?
Dopiero tu trafilem. Ekstra kanał.
Szkoda że już nie nagrywasz świetne filmy 😉 pozrdo
Jak ta żarówkę podłączyć plusem A gdzie minusem bo źle widać
akulumator- dobre. 🙂 a przewód weszedł 🙂 Film przydatny bardzo ( przynajmniej dla mnie)
zyjesz?
Mi się wydaje że ty syn sołtysa MAQMBA mnie.
Mam piaggio nrg, mam taki problem ze jak jezdzilem to raz swiatla mialem raz nie, a czasem tylko slabiutko swiecily I rozrusznik przestal dzialac postawilem go w garazu I po 10 min musialem przestawic go w inne miejsce przesunolem I I podlaczylem aku zaczely iskry leciec po styknieciu plusa minusa do aku, za chwile znowu zaczalem go przesuwac bo zauwazylem ze od tego tak mu sie Dzieje I juz jie bylo iskierek na aku pod przylozeniu kabli, Moze wiesz czym by to byl powod? Moze to byc mozliwe ze jest kabel zmiazdzony albo przetarty I robi zwarcie kabel od rozrusznika? I dlatego mi nie podaje pompa paliwa, benzyny do gaznika I nie chce tez odpalic? PROSZE o ODP
jaka przyczyna moze byc gdyz w Kymco Agility 4t gdy nacisne starter momentalnie pali bezpiecznik a pozniej moduł pomocy gdzie szukać przyczyny?
Tak dla ścisłości: jak zastępuje bezpiecznik 10A to w przypadku instalacji 12V ma być to żarówka max 120W/2 ?
Mam proble naciska rączkę lewa lub prawa to wskazuwka paliwa spada w duł puszcze raczke wskazuwka idzie w gure,zapale kierunki awaryjne to po chwili mrygaja co moze byc.
a jak wo gule nie pali żarówka tylna tylko przednia żarówka w skuterze i co mam zrobić ?????????????????????????????????
pomoże ktoś nie dziala mi przerywacz wkładam nowy kilka razy włącza sie kierunki odpale silnik nagle przestaje działać co robić? poszły juz 2 przerywacze migaczy
Miałem zwarcie w instalacji świateł, paliło od razu bezpiecznik po włączeniu. Byłem już gotów z żarówą, ale najpierw odłączyłem obie lampy, okazało się, że żarówka tak niefortunnie się przepaliła że sprężyna żarnika zwarła obie elektrody i zespawała je. Wystarczyła sama wymiana żarówki na nową.
Chłopcze, to jest chińskie badziewie, a nie motocykl. W motocyklu, kable są tak zabezpieczone, że nie mogą się przetrzeć lub dotknąć do masy. Pomaluj ten "motocykl" na zielono i zostaw w trawie.
siema może ty mi pomożesz nie mogę zgasić silnika przekręcam stacyjkę i dalej silnik pracuje i ze startera nie mozna go odpalić tylko z kopki no nie raz ma humor i zatrybi ze startera pozdrawiam
Serwus, mi ostatnio zaczęło rozładowywać aku podczas jazdy, do tego mryga mi kontrolka jałowego podczas włączenia kierunkowskazów i kierunki chodzą za szybko, doradzisz coś ? 🙂 Honda CB600 98r, kierunki zwykłe nie LED, oryginalny przerywacz.
Gut.
Zrób film o regulacji zaworów 😀
Fajne są te twoje filmy 🙂 nagrywaj jak najwięcej z mechaniki i naprawiania 😀
tłumacz też wszystko szczegółowo 🙂
Badając instalacje elektryczna drugim sposobem koniecznie ODŁĄCZ akumulator!
dobrze tłumaczysz, i opowiadasz o wszystkim na podstawie schematu co sprawia że wszystko jest bardziej zrozumiane,więc milo oglądać twoje filmiki. Mam pytanie, ile masz lat ? Pozdrawiam 😀
!!!!!!!AKUMULATOR!!!!!! 😉
dziś przy skuterze kiedy dotykam śrubokrętem śrubkę mieszanki to iskrzy , co to może być?
czyli przy skuterze muszę jak tą żarówkę podłączyć ? na kablu od + ?
Wielkie dzięki za proste wyjaśnienie z czym to się je 😉 Warto też dla bezpieczeństwa odłączyć akumulator na czas szukania zwarcia do masy a wtedy to już tylko miernik z brzęczykiem 😉 Motyw z żarówką na dobry początek rzeczywiście jest najlepszym rozwiązaniem 😉 Udostępnię Twój kanał na forum bractwa suzuki bo często chłopaki mają problem z elektryką i nie tylko, a za to że dzielisz się swoją wiedzą należy Ci się większa liczba subskrypcji 😉 pozdrawiam