Z tego odcinka dowiesz się na co zwracać uwagę podczas wyboru silnika do instalacji gazowych.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
22 thoughts on “Jaki silnik najlepszy do gazu?”
Witam a co sądzi Pan o silniku Toyoty 1.8 valvematic są używane w Aurisach i Aurisach Hybrid??? pozdrawiam Film super 🤗 konkretnie i prosto hmmm ten 1.4turbo Opla ponoć….się przegrzewa i sporo kłopotów z czujnikami i wyciekami….pozdr 🐿️
Silniki dobre do gazu to te w ktorych zawory wylotowe zamykaja sie z regulacja luzu hydraulicznie albo też z dobrymi głowicami (silnik z popychaczami hydraulicznymi może miec słabe gniazda np 1.6 MPI 2.0 MPI vag
mam w bmw 3 e46 1.9 bezyna instalacje SOLARIS po 7iu latach ciągle zapala sie szek lamka. Serwisant po kontroli komputerem mowi wszystko OK. A kontrolka zapala się zaraz po paru kilometrach co robić ?
Kilka uwag. Zapchane filtry gazu nie powodują ubogiej mieszanki. Dobrze ustawiona instalacja na to nie pozwala. Jest próg spadku ciśnienia, który zmusza instalację do przejścia na benzynę. Brak dbałości o filtry może za to skutkować zabrudzeniem wtryskiwaczy i nierównym dawkowaniem dla któregoś cylindra,. Czego już nie uchwyci sonda, która kontroluje 4, 3 w najlepszym wypadku 2 cylindry. Temperatura spalania gazu nie jest aż tak różna od Pb by miało to bezpośrednio wpływ na wypalanie gniazd. Główny powód to dłuższa faza cyklu spalania gazu. Taka, że spalanie kończy się na otwartym zaworze wydechowym. Tutaj sytuację poprawia emulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Niby nie bardzo polecają ja mam zrobione w zafirze 1.8 140km(szklanki) 100 000 na LPG sprawdzam luzy zaworowe i są w tej dolnej granicy zwłaszcza wydechowe.
Witam vag 1.6 8 zaw. tak ale nie w octavia 2 bo to silnik poprawiony ekologicznie w porównaniu do starego zmiana w pierścieniach itd , opel 1.4 tak, subaru nie, mistrzem jest 1,8 t vag najlepiej z elektryczną przepustnicą po sofcie lata 240 km/h na gazie i nic się nie dzieje posiada czujnik poziomu płynu chłodzącego i poziomu oleju. Nie ważne jakie auto aby nie japońskie najważniejsze żeby montażysta lpg zdemontował kolektor ssący do wiercenia są 2 zalety 1 wióry nie wpadną do silnika 2 króciec podający lpg zostanie tak zamontowany aby zawór ssący widział fizycznie otwór.
12:30 nie jest to prawda regulacja powinna być poprawna i temp spalin podobna. Szczegolnie w aucie tylko na LPG bo dla diesla z dolewką LPG owszem montuje się czujnik temp właśnie po to aby nie przegrzać spalin
11:53 tylko co znaczy "wyregulowane dobrze" bo chodzic jak powinno będzie w wielu sytuacjach. także z błedami w regulacji. Przykład klient w V8 skarży sie że czasem ma problem z jazdą ale tylko w upał. Gazownik twierdzi że z lpg wszystko ok. Patrzę w program a tam kompletne zero korekcji mnożnika względem temperatury reduktora i temperatury gazu. Zwiększam o 10% po 50˚C gazu auto hula od razu. Czyli gdyby właściciel nie nagrzał auta, nie wyjeżdżał z domu w upalne dni nie dowiedziałby sie, że auto jeździ po nagrzaniu na ubogiej i poważnie się niszczy
9:43 gumka? W kolektorze grzybek a nie gumka. Gumkę podciśnienie wciagnie. Wybuchy wychodziły w przypadku nagrzania gazu z zapchanym filtrem. Taki wybuch wysadził mi też powtór do baku i uszczelkę zespołu pompy paliwa. Oprócz rozdzielenia kolektora.
5:50 parownik ma odparować gaz gdzie woda bedzie zamarzac przy rozpręzaniu gazu w parowniku i znacznej róznicy temp. Musi to być zrobione natychmiast aby gaz nie płynął z drobinkami lodu na wtryski ani do silnika
Witam a co sądzi Pan o silniku Toyoty 1.8 valvematic są używane w Aurisach i Aurisach Hybrid??? pozdrawiam Film super 🤗 konkretnie i prosto hmmm ten 1.4turbo Opla ponoć….się przegrzewa i sporo kłopotów z czujnikami i wyciekami….pozdr 🐿️
Witam.Bardzo dobry odcinek.Gratuluję.Pozdrawiam
Ile może kosztować wymiana szklanek do Forda Focusa MK3 1.6 ecoboost ? Ile jest takich szklanek ?
Dobrze się Ciebie słucha, dzięki za informację 🙂
Panie PB 4.42 LPG 2.08, TO BYŁY PIĘKNE CZASY 😀 , Pozdrawiammmm 😉
Silniki dobre do gazu to te w ktorych zawory wylotowe zamykaja sie z regulacja luzu hydraulicznie albo też z dobrymi głowicami (silnik z popychaczami hydraulicznymi może miec słabe gniazda np 1.6 MPI 2.0 MPI vag
Oglądam w 2022 marzec paliwo 8pln;)
mam w bmw 3 e46 1.9 bezyna instalacje SOLARIS po 7iu latach ciągle zapala sie szek lamka. Serwisant po kontroli komputerem mowi wszystko OK. A kontrolka zapala się zaraz po paru kilometrach co robić ?
Lipiec gaz 2,70
Ja właśnie tak usłyszałem ze kontrolka check engine swieci sie dlatego ze tak jest przy LPG ..a jaka jest prawda???
Świetny materiał
Kilka uwag.
Zapchane filtry gazu nie powodują ubogiej mieszanki. Dobrze ustawiona instalacja na to nie pozwala. Jest próg spadku ciśnienia, który zmusza instalację do przejścia na benzynę.
Brak dbałości o filtry może za to skutkować zabrudzeniem wtryskiwaczy i nierównym dawkowaniem dla któregoś cylindra,. Czego już nie uchwyci sonda, która kontroluje 4, 3 w najlepszym wypadku 2 cylindry.
Temperatura spalania gazu nie jest aż tak różna od Pb by miało to bezpośrednio wpływ na wypalanie gniazd. Główny powód to dłuższa faza cyklu spalania gazu. Taka, że spalanie kończy się na otwartym zaworze wydechowym. Tutaj sytuację poprawia emulator kąta wyprzedzenia zapłonu.
Niby nie bardzo polecają ja mam zrobione w zafirze 1.8 140km(szklanki) 100 000 na LPG sprawdzam luzy zaworowe i są w tej dolnej granicy zwłaszcza wydechowe.
Witam vag 1.6 8 zaw. tak ale nie w octavia 2 bo to silnik poprawiony ekologicznie w porównaniu do starego zmiana w pierścieniach itd , opel 1.4 tak, subaru nie, mistrzem jest 1,8 t vag najlepiej z elektryczną przepustnicą po sofcie lata 240 km/h na gazie i nic się nie dzieje posiada czujnik poziomu płynu chłodzącego i poziomu oleju. Nie ważne jakie auto aby nie japońskie najważniejsze żeby montażysta lpg zdemontował kolektor ssący do wiercenia są 2 zalety 1 wióry nie wpadną do silnika 2 króciec podający lpg zostanie tak zamontowany aby zawór ssący widział fizycznie otwór.
14:50 widzialem juz wżery w silnikach ktore gazu nie widziały nigdy. Prosto wyjaśnić uboga mieszanka z jakiegoś powodu.
12:30 nie jest to prawda regulacja powinna być poprawna i temp spalin podobna. Szczegolnie w aucie tylko na LPG bo dla diesla z dolewką LPG owszem montuje się czujnik temp właśnie po to aby nie przegrzać spalin
11:53 tylko co znaczy "wyregulowane dobrze" bo chodzic jak powinno będzie w wielu sytuacjach. także z błedami w regulacji. Przykład klient w V8 skarży sie że czasem ma problem z jazdą ale tylko w upał. Gazownik twierdzi że z lpg wszystko ok. Patrzę w program a tam kompletne zero korekcji mnożnika względem temperatury reduktora i temperatury gazu. Zwiększam o 10% po 50˚C gazu auto hula od razu. Czyli gdyby właściciel nie nagrzał auta, nie wyjeżdżał z domu w upalne dni nie dowiedziałby sie, że auto jeździ po nagrzaniu na ubogiej i poważnie się niszczy
10:50 no niestety problem wybuchów jest jezeli wtryski gazowe ciekną.
9:43 gumka? W kolektorze grzybek a nie gumka. Gumkę podciśnienie wciagnie. Wybuchy wychodziły w przypadku nagrzania gazu z zapchanym filtrem. Taki wybuch wysadził mi też powtór do baku i uszczelkę zespołu pompy paliwa. Oprócz rozdzielenia kolektora.
5:50 parownik ma odparować gaz gdzie woda bedzie zamarzac przy rozpręzaniu gazu w parowniku i znacznej róznicy temp. Musi to być zrobione natychmiast aby gaz nie płynął z drobinkami lodu na wtryski ani do silnika
1.8t AEB VW 20V DO GAZU IDEALNY. ALE PODKREŚLAM, STARA MOTOEYZACJA. Dobry materiał…
A co sądzicie o silniku opla 1.8 140 km?