Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
jakie są plusy i minusy saaba 93?

jakie są plusy i minusy saaba 93?



No bo kto Wam nie opowie lepiej o Saabie jak nie my?
-Jeśli chcecie wiedzieć, czemu komputer oplowski nie jest najlepszy do diagnozowania saabów?
-Jakie są częste usterki, które na szczęście nie są tak kosztowne jak generalne naprawy?
-Kto dzwonił do Radka w czasie nagrań?
-Jak sprytnie ustawić radio?
-Co robić, gdy nie można odpalić samochodu z kluczyka?
Jeśli zastanawiacie się, czy Saab jest odpowiednim samochodem dla Was, to koniecznie zobaczcie ten odcinek!

Piszcie w komentarzach jakie następne samochody chcielibyście poznać od środka 🙂

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

36 thoughts on “jakie są plusy i minusy saaba 93?

  1. fajnie się nim terroryzuje głupków wyprzedzając na 4 zbiera się mega szybko fura bezpieczna skrzynia ma magiczne przełożenia lepsze od mercedesa i bmv masywny super rozwiazania prosty w robocie sama przyjemność kupiłem przez przypadek 93 coupé 2.2 125 z przebiegiem 90ooo praktycznie po umyciu jest lepszy jak nowy bo plastik nie dusi do tego stał w ogrzewanym garażu zrobiłem sam przegląd myślę że będzie chodził niektórzy piszą bzdury że siadają pompy paliwowe owszem jak nie wymieniony filtr przez 10 lat w cenie paczki papierosów znajduje się przy baku od strony wlewu paliwa dobry dostęp 30mn wymiana.wszystkie samochody jakie miałem zawsze pełny bak wymieniane wszystkie filtry olej do 10ooo km i gaz do dechy oczywiście na rozgrzanym ale benzyna pod moją nogą była zajechana do trzech lat przez to wolę traktor mniej pali zakopci i jedzie .po za tym Saab się wyróżnia nawet moja stara hulajnoga, bardzo polubiłem szczególnie jak podnieceni chcą wyprzedzać byle czym pod długą górą na autostradzie po kilometrach jedziesz sobie spokojnie a tu świr z rozpędem z góry wymachuje rękoma że tym razem to on wygrał a ty prawie nie wiesz o co chodzi kretynowi od silnika 1.4 który przepala 3 litry zemsty

  2. A jak zakodowac kluczyć od nowa w wersji z 2003 roku. Bo baterie wymieniłem na nowe gdy wkładam kluczyk nie ma pstryknięcia w kierownicy no i jest zablokowany nie da się odpalić mimo kręcenia Kierownicą więc tylko trzeba go zakodowac od nowa ale jak?

  3. Mam identycznego SAABa z 2006 roku (audio z wyświetlaczem dotykowym) przejechane 300000. Wygląd i stan jak igła.Jak się postarałem to uzyskałem średnie zużycie paliwa na 4,9. Nigdy mnie nie zawiódł. Polecam.

  4. Witam
    Czy ktoś się orientuje jaki to jest kolor
    Tak dokładniej nr.lakieru
    Podoba mi się i chcę zmienić poprzez naklejanie , mój stary czerwony wypłowiały kolor takiego Saaba 9,3.
    Z Góry Dziękuję
    Pozdro.

  5. Trzeszczące plastiki, to haniebny wpływ General Motors. Pierwszy model 9-3 nie skrzypi. Szkoda, że niewielu już jest producentów, którzy robią samochody. Nie mają na to czasu, bo cały ich wysiłek idzie w robienie pieniędzy.

  6. Tak trochę na inny temat. Jest jakaś firma zajmująca się wyciszaniem auta pod kątem trzeszczących plastików ? Mieszkam obecnie w Niemczech i na tych cudownie przereklamowanych i rozpier…ch drogach zaczyna trzeszczeć w kilku miejscach. Szukałem w necie ale nic na ten temat nie ma, może nie ma takich firm zajmujących się takimi rzeczami ?

    Najlepsze jest to że mam dwa Saaby. Jeden 9-3 z 2003 kupiony i użytkowany w Anglii, drogi tam rewelka, tak samo jak i cisza w tym aucie. Zmuszony byłem kupić auto z kierownicą po lewicy. Młodszego Saaba z 2008 ze znikomym przebiegiem i było ok do czasu aż nie sprowadziłem go do zasranych niemiec z ich zasranymi drogami jakby nadal tam czołgami popierdzielali.

  7. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy w Saabie 9-3 z silnikiem benzynowym 2.0t występują problemy z dwumasowym kołem zamachowym, jeśli takowe występuje. Chodzi mi to tu o jego trwałość, przy jakim + – przebiegu się zużywa i czy wymiana sprzęgła wiąże się z każdorazową wymianą dwumasy.
    Drugą nurtującą mnie kwestią jest rozrząd w tym silniku, a dokładniej koszty związane z jego wymianą jeśli chodzi o cały komplet. Rozrząd główny + balans + koszty robocizny. Kiedyś mnie to pewnie będzie czekać, ale po co ja się martwię na zapas to nie wiem 😉
    Saab 2004 benzyna 2.0t 175 km

  8. 2.8 to słaby silnik bo jest Oplowski, najlepszym dowodem jest turbo x który ma napęd na 4 koła i wszystkie robią 100km/h w 8 s. Najlepszy motor to 2.0T w Aero 210km A diesel to 1.9 ttid 180km na 2 turbinach jeździłem tym i seryjny Aero 2.0 nie ma szans na starcie. Sam posiadam Ss-a i jest w trakcie modyfikacji, od razu mówię że w turbinach z aero czyli td04-14 padają mebrany w zaworach DV, jest słaby z dołu, Nowy około 250zł. Pozdro dla wszystkich Sabowiczów👍

Dodaj komentarz

Zadzwoń!