Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Co powinieneś wiedzieć o klimie? Serwis Klimatyzacji Auto-Bachus Józefów 05-410 Sobieskiego 12

Co powinieneś wiedzieć o klimie? Serwis Klimatyzacji Auto-Bachus Józefów 05-410 Sobieskiego 12



SERWIS KLIMATYZACJI JÓZEFÓW – AUTO-BACHUS ul. Sobieskiego 12 05-410 Józefów
515-33-28-48
-Serwis klimatyzacji
-Serwis instalacji LPG
-Serwis układów wydechowych
-Serwis układów hamulcowych
-Serwis układów silnikowych
-Hamownia drogowa i chip-tuning

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

PATRYK ODSZKODOWANIA – KANCELARIA SOLACE
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
732-732-566

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

43 thoughts on “Co powinieneś wiedzieć o klimie? Serwis Klimatyzacji Auto-Bachus Józefów 05-410 Sobieskiego 12

  1. Eeee…jeśli np. wystąpiła nieszczelność na przewodzie/wężu i układ jest pusty, to niekoniecznie trzeba wydać te 1000 zł, o którym mówisz. Kawałek węża spełniający normy, demontujemy stary, wymieniamy sam wąż, zarabiamy stare końcówki i nabijamy. Tak miałem zrobione w Peugeocie 407 i wyszło w sumie jakieś 400 zł

  2. Majster tak dla wiadomości, jeśli sprawdzisz czy jest czynnik w układzie to radzę nie rób testu ciśnienia na zasadzie srubokrecij i psyk (wiesz i co chodzi) ponieważ jak trafisz na męde z kontroli to za to psyk w powietrze będzie bardzo dużo. Pisze to na podstawie sytuacji znajomego też tak sobie sprawdził i było bardzo drogo 😱.

  3. Panie Majster prawdę mówisz pytanie zasadnicze mam , czy na to przewietrzenie klimy to trzeba nadal być autem w ruchu czy mogę np ustawić nawiew bez klimy na full i poczekać z 3 minuty ? Bo czasem mi się zapomni o wyłączeniu klimy u celu , zależy mi na odpowiedzi i pozdrawiam:)

  4. Oj dobrze Panie mówisz klima w e 61 przestała działać. Pojechałem do serwisu gdzie nabijają wyszedł pan w tatuażach i mówi mi że auto mam zostawić na 24h.
    Pomyślałem że coś kręci, ale to samo mówił co Kamil. Nabiał azotem i po 8h okazało się że ucieka i co mikro nieszczelność na chłodnicy. Więc fakt namioty ble ble ale ci co zajmują się zawodowo klimą mają rację, doświadczenie się kłania.

  5. Auto mam od 3lat, nic nie śmierdzi. Klima działała jak złoto, ostatnio przestała , pojechałem na serwis, zapłaciłem 250zl i znowu klima działa jak szalona,. Pytanie, czy mnie nie wydymali ? Liczyłem że zapłacę 100, max 150zl. Pacjent audi A3 8P

  6. U mnie było tak, że wszystko niby cacy szczelne itp, ale po nabiciu działa 2tyg i brakowało czynnika., Okazało się że kompresor klimy tylko podczas pracy jest nieszczelny i wywala czynnik ;-;

  7. Kiedyś w e46 nabilem klime która w ogóle nie chłodziła. Gosciu zrobił próżnię mówi ze wydaje się okej po 1.5 tyg zaczęło syczeć i chłodzić na 2 nawiewy aż w końcu całkowicie wyjebalo czynnik i nawet sprężarka nie chodziła. Test na wyciek niestety zrobiłem dopiero po tym jak uciek czynnik został robiony z jakims gazem wpuszczonym w obieg i sprawdzanie urządzeniem które pikalo. Urządzenie wskazało kratki nawiewów wenwnatrz i podszybie na sama myśl rozbierania deski dałem sobie spokój😂😂
    Także 2 tyg się nacieszyłem klimą Pozdro

  8. Kilka uwag, pozwole sobie zaznaczyc ze klima w zimie nie dziala, doprecyzowujac ponizej temp powiedzmy 4C z regoly, sterownik nie zalaczy sprezarki bo nie ma takiej potrzeby, gdyz temperatura zewnetrzna jest wystarczajaco niska, ponizej temp schladzania parownika.
    Druga kwestia jest to ze parownik z regoly schladza sie do temp 1-4C a na dworzu mamy np. -3C to sterownik rowniez nie zalaczy sprezarki bo warunki zewnetrzne (zasynane powietrze, oraz temp za parownikiem) na to nie pozwola.
    Tak wiec podsumowujc, jazda w zimie na klimie to tylko jazda z wlaczona kontrolka przycisku AC ze tak to ujme.

    U nas w robocie jak obslugujemy klime, owszem maszyny nie mamy i operujemy na zwyklym silniku od lodowki 😉
    Jak sprawdzamy szczelnosc zawsze nabijam te 10-12 barow (podcisnienie nic tu nie da) i zwyczajnie psikam jakims srodkiem ktory sie pieni typu spryskiwacz, woda z ludwikiem, czy jakas pianka do sprawdzania szczelnosci.
    Psikam po polaczeniach czy to oringow, czy wezy gumowych zagniatanych, skraplacz itp.
    Jesli widac to wiadomo, naprawa i nabicie.
    Jesli nie widac nic, czy nawet na manometrach po godzinie czy dwoch to nabijamy gaz z barwnikiem i nakazujemy przyjechac za kilka dni na sprawdzenie.
    Oczywiscie to w przypadku jesli troche gazu bylo w ukladzie i klient mowi ze musi nabijac raz w roku, czyli gdzies mala nieszczelnosc.
    (ktora defakto nie mamy jak sprawdzic bez azotu i przyzadu do wykrywania gazow, nie mniej jeszcze nie bylo sytuacji ze nie udalo sie takimi narzedziami jakimi dysponujemy aby nie znalezc nieszczelnosci)
    No i nalezy dodac ze jak przyjezdza klient za kilka dni i widac ze cos ucieka pomalu bo zrobilo sie zielone od barwnika, to odsysamy gaz do tymczasowej butli, aby gaz za ktory juz zaplcil potem mu oddac, i ewentualnie dobic.
    Stawiamy butle na wage i odsysamy, dobijamy.

    Przed finalnym nabiciem oczywsicie robimy proznie.

    Pozdrawiam serdecznie

  9. Jak najbardziej masz rację , ale nie dawalbym wszystkich do jednego worka . …
    Mam punkty serwisowe , mam azot , robię pełny serwis i diagnozę do każdego auta podchodzę indywidualnie i daje gwarancję …
    Auto Klimatyzacja DKL…

  10. ja mialem werdykt ze zwykly wentylek doslownie gumeczka na wentulku sie przerwała suka i wystarczyło wymienic wentylek w fiacie 500 :3 a to moj werdykt wymieniacza był 😀 pozdrowki (bez zawodu mechanik) pozdro dla nosaczy dobrze sie oglada 😀

  11. Kamilu nie zgodzę się z Tobą, jeżeli regularnie serwisujesz i słabo chłodzi to najczęściej właśnie jest nieszczelny układ, do aut wchodzi średnio 450 – 700 g gazu i ubytek 1/3 jest wyraźnie zauważalny.
    NIe patrz że klima działa to jest ok, bo czujniki niskiego ciśnienia łapią już od 1,5 – 2 Bar i to na stronie wysokiej więc taka praca układu jest bez sensu bo parownik nigdy nie osiągnie około 0*C żeby termostat wyłączył kompresor.
    Pozdro i powodzenia w niewdzięcznej pracy mechanika.

  12. Wiewiórka z pterodaktylem 😂 Ludzie pewnie dalej nie zrozumieją. Sam czasami tłumaczę że klima to układ zamknięty jak w lodówce i że skoro czynnika nie ma to gdzieś jest dziura. Ale dalej nie rozumieją. Ale dobrze że uświadamiasz ludzi. Swoją drogą ja wolę techniczne gadanie😉 Ale to tylko moja subiektywna opinia. I dobrze że nie tykasz nowego czynnika. Dramat z nim. Strażacy nawet nie chcą gasić takich aut w pożarze z tym czynnikiem. Zdrawiam.

  13. Kamil podpowiedz w jednej kwestii, Passat b5 ale nie 1.9 😉 ogólnie klima chlodzi ale tylko jak trzymam na obrotach, jak stanę w korku i obroty spadną do jalowych to jest klops, słychać nawet takie cykniecie (jakby przekaznik) i kompresor się wyłącza, pozdro ✌️

  14. Nosacz z Toyoty Prius 2007r 190 tyś.km-klima nietykana od nowości i działa.Jedynie były wymieniane filtry kabinowe i czyszczony pianką układ kanałów.Pytanie czy tykać czy nie bo chyba tam sa jakieś dwa obwody jeden do kabiny drugi do chłodzenia inwertera .

  15. Z technicznych pkt jedyne co to przy teście szczelności trzeba mieć na uwadze zmiany temp otoczenia silnika układu… kiedyś miałem podpięty zegar na 3 dni. Raz spadło raz podskoczyło raz było to samo…

  16. Powiedz jeszcze, czy tylko azot nadaje sie do sprawdenia szczelnosci, czy moze byc CO2. Slyszalem zeby absolutnie powietrzem nie nabijac, bo wilgoc wprowadza sie do ukladu, a niektore Janusze tak wlasnie robia. Mialem szczelna klime, ale rozbieralem i trza bylo gaz spuscic i nie jestem pewien czy oringi trzymaja bo dosc lekko wchodzily i chcialbym sprawdzic przed ponownym nabiciem.

  17. To Teraz ja 😁 Kamil nie wiem czemu mówisz, ze nosacz janusz przyjeżdża pasatem na serwis klimy. Prawdziwy Janusz Nabija klime w domu propan butanem i myślę, ze tez warto poruszyć ten temat

  18. Klimatyzacja 10 lat bez czynnika to już śmietnik to gruntownego remontu. Tyle lat bez smarowania układu czynnikiem z olejem to większość uszczelnień w układzie jest do wymiany, o sprężarce nie wspomnę. Jak układ nieszczelny to w 2 strony więc i wilgoć w układzie murowana.

  19. Kamilu nosaczu mam corsę c i w ubiegłym roku klima chłodziła zajebiście a teraz po zimie klima przestała mi chłodzić, na zaworek naciskałem bo widziałem na twoim starym filmie że tak robiłeś i ciśnienie jest i wygląda że nawet nie najmniejsze, sprężarka się załącza a z pod deski rozdzielczej słychać jakby szum lekkie syczenie. Auto przez lata służyło mojemu ojcu i nie trzeba było dobijać czynnika więc czy może być go po prostu za mało?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!