Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Diesel z instalacją LPG? Czy to możliwe?

Diesel z instalacją LPG? Czy to możliwe?



Diesel z instalacją LPG to niemożliwe? Nic bardziej mylnego! Firma AC S.A. zamontowała odpowiedni układ w dostawczym Fiacie Ducato. Odpowiednie modyfikacje i ustawienia komputera umożliwiają oszczędność kosztów nawet o 30 proc., w przypadku samochodu z silnikiem wysokoprężnym.

Subskrybuj: https://www.youtube.com/user/onetnews?sub_confirmation=1

Inne reportaże Onetu:

Najszybszy pojazd świata – http://youtu.be/3xPET0goRes
Izabela Sokołowska – tancerka baletowa – http://youtu.be/ZVJT4Wg5s_M
Groźne choroby tropikalne – http://youtu.be/QizhKfwHPx8
Czekając na sobotę – http://youtu.be/Iq5T473mvLg

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

16 thoughts on “Diesel z instalacją LPG? Czy to możliwe?

  1. Co z tlenkami azotu przy spalaniu lpg z on? Nie jednokrotnie miałem do czynienia z takimi autami tj. diesel z lpg, oczywiście różnych producentów takich jak AC, Solaris Diesel itp. Wielokrotnie spotyka się problem z wzrostem tlenków azotu po załączeniu instalacji lpg.

  2. Myślałem, że już nic nie jest w stanie mnie zdziwić jednak tak sie stało. Diesel sam w sobie to oszczedność nawet 40% w porównaniu do PB, ale i jeszcze większa oszczednosc po LPG? Jedyne w firmy transportowe i kurierskie powinny zainwestować to szkolenia dla kierowców z zakresu jazdy eco bo tego nam brakuje,a rezultat będzie taki sam

  3. Wszystko niby fajnie ale co z regulacja zapłonu, przecież gaz doprowadzony do kolektora ssącego zostanie zassany do komory spalania, i następnie sprężony i pod tak dużym ciśnieniem zapali się zbyt wcześnie i co ? kopnie do tyłu. I będzie stukał jak przy pryskaniu samostartem.Ja ten specyfik ja nazywam łamaczem wałów korbowych.No chyba że mamy rozklekotanego diesla z marnym ciśnieniem sprężania. Wtedy zapłon będzie następował nieco później .Ale i tak zbyt wcześnie. Ja uważam że można dodawać bardzo niewielkie ilości LPG .Tylko tyle żeby silnik pracował na wolnych obrotach bez obciążenia. I nic więcej. Czy wy mądralscy już tak ogłupieliście?Że tego nie rozumiecie?

  4. Jeszcze jedno taki diesel dostaje trochę większego kopa bogatsza mieszanka nw ile ale mercedes 190 2 l d z lpg zamykał licznik czyli 180 km/h szybciej wchodził na obroty i no 4 biegi nie starczały wiec została wymieniona skrzynia na 5 biegową typ instalacja była starsza tak zwany punktowe lpg czyli gaz prost w filtr powietrza zmieszona dawka paliwa dawała oszczędność a gaz ze ma około 90 oktanów czasem nawet więcej niż bezyna to nadrabiał brak diesla co zyskaliśmy mniejsze spalanie większa moc silnika mercedes śmiga na lpg już 4 lata i nic się nie dzieję 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!