Diesel z instalacją LPG to niemożliwe? Nic bardziej mylnego! Firma AC S.A. zamontowała odpowiedni układ w dostawczym Fiacie Ducato. Odpowiednie modyfikacje i ustawienia komputera umożliwiają oszczędność kosztów nawet o 30 proc., w przypadku samochodu z silnikiem wysokoprężnym.
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Related
16 thoughts on “Diesel z instalacją LPG? Czy to możliwe?”
Paliwo może być po 7 złotych. Tymczasem dziś ponad 7 😉
Co z tlenkami azotu przy spalaniu lpg z on? Nie jednokrotnie miałem do czynienia z takimi autami tj. diesel z lpg, oczywiście różnych producentów takich jak AC, Solaris Diesel itp. Wielokrotnie spotyka się problem z wzrostem tlenków azotu po załączeniu instalacji lpg.
Myślałem, że już nic nie jest w stanie mnie zdziwić jednak tak sie stało. Diesel sam w sobie to oszczedność nawet 40% w porównaniu do PB, ale i jeszcze większa oszczednosc po LPG? Jedyne w firmy transportowe i kurierskie powinny zainwestować to szkolenia dla kierowców z zakresu jazdy eco bo tego nam brakuje,a rezultat będzie taki sam
Wszystko niby fajnie ale co z regulacja zapłonu, przecież gaz doprowadzony do kolektora ssącego zostanie zassany do komory spalania, i następnie sprężony i pod tak dużym ciśnieniem zapali się zbyt wcześnie i co ? kopnie do tyłu. I będzie stukał jak przy pryskaniu samostartem.Ja ten specyfik ja nazywam łamaczem wałów korbowych.No chyba że mamy rozklekotanego diesla z marnym ciśnieniem sprężania. Wtedy zapłon będzie następował nieco później .Ale i tak zbyt wcześnie. Ja uważam że można dodawać bardzo niewielkie ilości LPG .Tylko tyle żeby silnik pracował na wolnych obrotach bez obciążenia. I nic więcej. Czy wy mądralscy już tak ogłupieliście?Że tego nie rozumiecie?
Jeszcze jedno taki diesel dostaje trochę większego kopa bogatsza mieszanka nw ile ale mercedes 190 2 l d z lpg zamykał licznik czyli 180 km/h szybciej wchodził na obroty i no 4 biegi nie starczały wiec została wymieniona skrzynia na 5 biegową typ instalacja była starsza tak zwany punktowe lpg czyli gaz prost w filtr powietrza zmieszona dawka paliwa dawała oszczędność a gaz ze ma około 90 oktanów czasem nawet więcej niż bezyna to nadrabiał brak diesla co zyskaliśmy mniejsze spalanie większa moc silnika mercedes śmiga na lpg już 4 lata i nic się nie dzieję 🙂
Paliwo może być po 7 złotych. Tymczasem dziś ponad 7 😉
Ktoś tu wykrakał te 7 złotych za paliwo 😎
Paliwo jest już po 6 haha
0:08 Coooo? jakie ceny wysokie!
Fachowców zawsze miło posłuchać.
Głupie pytanie?
Meriva A Opel buda 2003 – 2006 czy możliwe jest zagazować
piepszenie lektora
Co z tlenkami azotu przy spalaniu lpg z on? Nie jednokrotnie miałem do czynienia z takimi autami tj. diesel z lpg, oczywiście różnych producentów takich jak AC, Solaris Diesel itp. Wielokrotnie spotyka się problem z wzrostem tlenków azotu po załączeniu instalacji lpg.
co drugie auto w terenie na LPG
fajnie zmontowany filmik i dobra realizacja, ps. widze Forestera w tle! a to na duży plus ;)..
Dokladnie po 7 donald tak powiedzial ze po wyborach tak bedzie ale d5ie nie udalo wygrac
Myślałem, że już nic nie jest w stanie mnie zdziwić jednak tak sie stało. Diesel sam w sobie to oszczedność nawet 40% w porównaniu do PB, ale i jeszcze większa oszczednosc po LPG? Jedyne w firmy transportowe i kurierskie powinny zainwestować to szkolenia dla kierowców z zakresu jazdy eco bo tego nam brakuje,a rezultat będzie taki sam
Co za wysublimowane porównania. Nijakie jak głos lektora 🙂
Wszystko niby fajnie ale co z regulacja zapłonu, przecież gaz doprowadzony do kolektora ssącego zostanie zassany do komory spalania, i następnie sprężony i pod tak dużym ciśnieniem zapali się zbyt wcześnie i co ? kopnie do tyłu. I będzie stukał jak przy pryskaniu samostartem.Ja ten specyfik ja nazywam łamaczem wałów korbowych.No chyba że mamy rozklekotanego diesla z marnym ciśnieniem sprężania. Wtedy zapłon będzie następował nieco później .Ale i tak zbyt wcześnie. Ja uważam że można dodawać bardzo niewielkie ilości LPG .Tylko tyle żeby silnik pracował na wolnych obrotach bez obciążenia. I nic więcej. Czy wy mądralscy już tak ogłupieliście?Że tego nie rozumiecie?
Jeszcze jedno taki diesel dostaje trochę większego kopa bogatsza mieszanka nw ile ale mercedes 190 2 l d z lpg zamykał licznik czyli 180 km/h szybciej wchodził na obroty i no 4 biegi nie starczały wiec została wymieniona skrzynia na 5 biegową typ instalacja była starsza tak zwany punktowe lpg czyli gaz prost w filtr powietrza zmieszona dawka paliwa dawała oszczędność a gaz ze ma około 90 oktanów czasem nawet więcej niż bezyna to nadrabiał brak diesla co zyskaliśmy mniejsze spalanie większa moc silnika mercedes śmiga na lpg już 4 lata i nic się nie dzieję 🙂
diesel nie diesel pamiętacie o ochronie całego układu bo można się narazić na nie potrzebne koszty, ja dolewam k2 lpg i mam spokój teraz!