Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Do it yourself filling the air conditioning in the car. LPG gas

Do it yourself filling the air conditioning in the car. LPG gas



The leak has been repaired. A leak appeared on the dryer. New O-ring. The vacuum compressor https://youtu.be/6ulsvnx94S8 was given 10w40 engine oil and filled with gas. Everything works correctly
See also a leak in the gas cylinder
https://www.youtube.com/watch?v=v8qVLCEQlNk&t=1s
In the link below you will find the device for self-filling air conditioning
https://s.click.aliexpress.com/e/_AaoZ9l

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

43 thoughts on “Do it yourself filling the air conditioning in the car. LPG gas

  1. Moze i jest ok lecz ja nie rozumiem po co ważysz pojemnik nie ma to sensu
    Ponieważ nie wiesz ile czynnika w środku jest. Żeby trochę pod ratować sprawę to się zgodzę.
    Pozdrawiam

  2. takie filmy powinny być karane nie ma takiego czegoś jak czynnik chłodzący tylko czynnik chłodniczy a ty napełniasz propan-butan masakra aby prawidłowo naprawić klimatyzację należy znać budowę układu i ciśnienia a nie temperaturę w kabinie Masakra odnośnie wiedzy czysto technicznej film dla ludzi co by się dali za jeden euro w d—–p. e zerżnąć dali aby tylko zaoszczędzić niby

  3. Po pierwsze do pracy z czynnikami chłodniczymi wymagane są uprawnienia , po drugie przy dużych ubytkach rocznych napełnianie czynnikiem jest karalne następne to to że wprowadzając coś do układu robiszy syf dla kogoś kto potem odzyska ta mieszaninę do stacji .

  4. To jakaś farsa. Od razu widać że bierze się za to osoba całkowicie pozbawiona wiedzy o tym co robi. Napełnianie całkowicie bez sensu. Czynnik się nie zużywa więc jest gdzieś nieszczelność. To co robisz jest pozbawione sensu bo i tak czynnik ucieknie że nie wspomnę o truciu środowiska. Napełniając w ten sposób niczego nie kontrolujesz ani ilości ani ciśnienia ani ilości oleju. Na pewno będą wdzięczni za taką poradę wszyscy ci co już pojechali na wymianę zatartej sprężarki.

  5. Termo przydatne, ale I bez tego wiadomo ze temp na wylocie to 4-6 C, poza tym to smieszne ze nabija jakies 100 g, gdy faktycznie potrzeba min 500g, a jezeli prawda ze nabija lpg od zapalniczek to chyba debil, bo tu musi R134A

  6. Mam nadzieje ze zanim sprzedasz to auto komuś to spuscisz to gówno z ukladu zanim uszkodzi w jakims warsztacie urzadzenie do nabijania układów normalnym czynnikiem. Nie chciałbym być w twojej skórze jesli mogłoby wyjść na jaw ze to ty jesteś odpowiedzialny za uszkodzenie urzadzenia .

  7. Freon został zakazany do stosowania w związku z podejrzeniem przyczynienia się powiekszaniu dziury ozonowej, Ozon jako jedna z warstw gazowych chroni ziemię przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Co do stosowania gazów węglowodorowych w chłodnictwie przemawia za tym ich cena i ogolna dostępność. Na marginesie czynnik R134 stosowany w układzie klimatyzacji jest produkowany tylko w Chinach skąd trafia na rynki całym świecie poza USA. Właścicielem patentu na ten czynnik oraz fabryk w Chinach są pewne postacie z ….kraju który nie używa tego czynnika. I jeszcze jedno odnośnie podobno wybuchowej właściwości tego gazu w układzie klimy. Większej BZDURY NIE MA. W momencie wypadku i rozszczelnienia układu klimatyzacji gaz uchodzi z ułamku sekundy,. Co innego z benzyną lub ON kiedy nie wylaczysz zapłonu, pompa tloczy paliwo małe zwarcie llub wyleje się na rozgrzany do 90 st C silnik.

  8. ta niebieska rurka to zapewne przerobiony mini palnik, sluzy to jako adapter pod butle. nalezy pamietac ze taki gaz bardzo szybko uszkadza uszczelnienia. owszem taki gaz jest bezpieczniejszy, tanszy ale instalacja nie jest taka sama. pamietajcie ze pod gaz jak na filmie sa inne uszczelnienia.

  9. PAJACE I ZNAWCY !!! Klimatyzacje serwisuje się co dwa lata nie po to, by uzupełnić jedynie gaz, ale po to, by wymienić olej, który smaruje cały agregat. Z braku gazu system się wyłączy, ale nie uszkodzi. Oczywiście z powodu ubytku gazu klima będzie coraz mniej wydajna. Gdy układ jest sprawny i szczelny to i tak ubywa gazu, jednak olej traci właściwości smarne i to jest najważniejsze, by go wymieniać na nowy. Dziś robią to urządzenia same automatycznie, oddzielają olej od gazu i wymieniają na nowy. Sprawdzają szczelność całej klimatyzacji. Serwisowanie polecane jest co dwa lata, bo uwzględnia się eksploatację klimy na maksa. Pozdrawiam

  10. zrobilem tak samo u siebie rok temu i działa do dziś bez problemu. ja nabijałem gazem do zapalniczek czyli izobutan czyli gaz o oznaczeniu R600a czyli taki jaki jest w wiekszosci aut amerykańskich i lodowki też to maja, pozdrawiam ps. olej uzupełniłem jak zaleca producent

  11. Ta butla wygląda jak butla z gazem – Butan TS-700 za 4 zł. oklejona taśmą aby nikt nie widział co to jest. Jeśli to gaz butan to jest to gaz, który ma idealne właściwości chłodnicze ale !!!! JEST TO GAZ PALNY !!! i bez oleju do smarowania pompy. Po co robisz z samochodu grilla. A potem matki płaczą, że syn spalił się w samochodzie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!