Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Jaki silnik najlepszy do gazu?

Jaki silnik najlepszy do gazu?



Z tego odcinka dowiesz się na co zwracać uwagę podczas wyboru silnika do instalacji gazowych.

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

22 thoughts on “Jaki silnik najlepszy do gazu?

  1. Witam a co sądzi Pan o silniku Toyoty 1.8 valvematic są używane w Aurisach i Aurisach Hybrid??? pozdrawiam Film super 🤗 konkretnie i prosto hmmm ten 1.4turbo Opla ponoć….się przegrzewa i sporo kłopotów z czujnikami i wyciekami….pozdr 🐿️

  2. mam w bmw 3 e46 1.9 bezyna instalacje SOLARIS po 7iu latach ciągle zapala sie szek lamka. Serwisant po kontroli komputerem mowi wszystko OK. A kontrolka zapala się zaraz po paru kilometrach co robić ?

  3. Kilka uwag.
    Zapchane filtry gazu nie powodują ubogiej mieszanki. Dobrze ustawiona instalacja na to nie pozwala. Jest próg spadku ciśnienia, który zmusza instalację do przejścia na benzynę.
    Brak dbałości o filtry może za to skutkować zabrudzeniem wtryskiwaczy i nierównym dawkowaniem dla któregoś cylindra,. Czego już nie uchwyci sonda, która kontroluje 4, 3 w najlepszym wypadku 2 cylindry.
    Temperatura spalania gazu nie jest aż tak różna od Pb by miało to bezpośrednio wpływ na wypalanie gniazd. Główny powód to dłuższa faza cyklu spalania gazu. Taka, że spalanie kończy się na otwartym zaworze wydechowym. Tutaj sytuację poprawia emulator kąta wyprzedzenia zapłonu.

  4. Niby nie bardzo polecają ja mam zrobione w zafirze 1.8 140km(szklanki) 100 000 na LPG sprawdzam luzy zaworowe i są w tej dolnej granicy zwłaszcza wydechowe.

  5. Witam vag 1.6 8 zaw. tak ale nie w octavia 2 bo to silnik poprawiony ekologicznie w porównaniu do starego zmiana w pierścieniach itd , opel 1.4 tak, subaru nie, mistrzem jest 1,8 t vag najlepiej z elektryczną przepustnicą po sofcie lata 240 km/h na gazie i nic się nie dzieje posiada czujnik poziomu płynu chłodzącego i poziomu oleju. Nie ważne jakie auto aby nie japońskie najważniejsze żeby montażysta lpg zdemontował kolektor ssący do wiercenia są 2 zalety 1 wióry nie wpadną do silnika 2 króciec podający lpg zostanie tak zamontowany aby zawór ssący widział fizycznie otwór.

  6. 11:53 tylko co znaczy "wyregulowane dobrze" bo chodzic jak powinno będzie w wielu sytuacjach. także z błedami w regulacji. Przykład klient w V8 skarży sie że czasem ma problem z jazdą ale tylko w upał. Gazownik twierdzi że z lpg wszystko ok. Patrzę w program a tam kompletne zero korekcji mnożnika względem temperatury reduktora i temperatury gazu. Zwiększam o 10% po 50˚C gazu auto hula od razu. Czyli gdyby właściciel nie nagrzał auta, nie wyjeżdżał z domu w upalne dni nie dowiedziałby sie, że auto jeździ po nagrzaniu na ubogiej i poważnie się niszczy

  7. 9:43 gumka? W kolektorze grzybek a nie gumka. Gumkę podciśnienie wciagnie. Wybuchy wychodziły w przypadku nagrzania gazu z zapchanym filtrem. Taki wybuch wysadził mi też powtór do baku i uszczelkę zespołu pompy paliwa. Oprócz rozdzielenia kolektora.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!