Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Który Dodge Durango 5.7 V8 czy 3.6 V6 lepszy do montażu instalacji gazowej LPG w @Abart Auto&Gaz ?

Który Dodge Durango 5.7 V8 czy 3.6 V6 lepszy do montażu instalacji gazowej LPG w @Abart Auto&Gaz ?



Dodge Durango to co raz popularniejszy na polskim rynku duży SUV. Dodge Durango jest produkowany tylko z dużymi i mocnymi silnikami benzynowymi 3,6 V6 Pentastar, 5,7 V8 HEMI oraz 6,4 V8 SRT, do których można jednak zamontować instalację gazową. Po montażu instalacji gazowej Dodge Durango nie traci żadnych ze swych podstawowych wartości, a generuje prawie o połowę niższe koszty tankowania. Pomożemy w tym filmie dobrać silnik Dodge’a Durango V6 czy V8 do potrzeb klienta i pod kątem montażu instalacji gazowej.

Marka i model: Dodge Durango
Rok produkcji: 2021 i 2019
Pojemność i moc silnika: 5654 ccm 270 kW (368 KM) i 3604 ccm 220 kW (300 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej: 1500 km i 27000 km
Instalacja gazowa: prins VSi2 i Stag Qbox Plus
Zbiornik LPG: toroidalny zewnętrzny 79 l
Zasięg na gazie: 400 i 500 km
Zwrot z inwestycji: po 19 000km
Wycena instalacji gazowej:
https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene

Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
​@Abart Auto&Gaz
www.abart.com.pl
https://www.facebook.com/AbartAutoGaz

Historia firmy Abart sięga początku roku 1995 kiedy to aktualni członkowie zarządu założyli spółkę Abart s.c. i uruchomili mały warsztat montujący instalacje gazowe we Wrocławiu przy ulicy Warsztatowej 7. Wspólnicy dokonali samodzielnie pierwszej przeróbki samochodu na autogaz 30 marca 1995 roku. Pierwszym przerobionym na autogaz samochodem był popularny wtedy Polonez.

Dzięki dobrej jakości montażu instalacji gazowych i odpowiedniemu doborowi instalacji gazowych BRC i Lovato firma Abart autogaz szybko przejęła znaczną część wrocławskiego runku samochodowych instalacji gazowych. Po miesiącu zostali zatrudnieni i przeszkoleni pierwsi pracownicy – monterzy instalacji gazowych. Po kilku miesiącach działalności dokonano pierwszej przeróbki na autogaz samochodu z wtryskiem benzyny, co w tamtych czasach było bardzo znacznym skokiem technologicznym.

Po ponad dwóch latach od rozpoczęcia działalności latem 1997 roku firma Abart Autogaz doznała olbrzymich strat na skutek powodzi tysiąclecia, która zaatakowała Wrocław właśnie przez ulicę Na Niskich Łąkach. Dzięki szybkiej odbudowie warsztatu i ciężkiej pracy całej załogi straty zostały powetowane po kilku miesiącach działalności.

Firma przerabiała na LPG coraz więcej skomplikowanych pojazdów co pozwoliło na zatrudnianie i szkolenie kolejnych pracowników, którzy pracują do dziś przy montażu samochodowych instalacji gazowych zarówno w firmie Abart Autogaz jak i wielu innych podmiotach działających we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku jak i za granicą naszego kraju.

Na przełomie roku 1999 i 2000 firma rozpoczęła ekspancję na rynek wschodni o otworzyła warsztat montujący instalacje gazowe w stolicji Rosji Moskwie. Niestety jak się później okazało, było to zbyt wcześnie i instalacje gazowe proponowane przez naszą firmę były wtedy zbyt nowatorskie i za drogie na temten rynek

Pod koniec roku 2001 dokonano kolejnego przełomu w technologii montażu samochodowych instalacji gazowych. Do fabrycznie nowego Forda Mondeo MKIII 1,8i 16v została zamontowana druga w Polsce instalacja sekwencyjnego wtrysku autogazu. Była to bardzo nowoczesna instalacja gazowa firmy BRC typu Sequent FLY, która umożliwiała wtedy przerobienie na zasilanie gazowe praktycznie wszystkich ówcześnie produkowanych samochodów. Technologia ta stosowana jest do dnia dzisiejszego i bez jej wprowadzenia nie byłby możliwy dalszy rozwój branży autogazu w Polsce i na świecie. Dzięki wprowadzeniu do oferty tej instalacji gazowej firma pozyskiwała klientów z Niemiec, gdzie w tamtych latach branża autogazu zaczynała dopiero raczkować.

W 2006 roku została założona w Leverkusen spółka Abart GmbH, która prężnie działa na rynku samochodowych instalacji gazowych na terenie Niemiec. Posiadałą już 3 oddziały (Leverkusen, Regensburg i Hamburg), a instalacje są tam montowane przez doświadczonych pracowników z Polski, którzy dzięki bardzo wysokim wymaganiom niemieckich klientów stale podnosili swoje kwalifikacje. Dzięki temu mogli jeszcze lepiej wykonywać swoją pracę również w Polsce. W związku z zaangażowaniem się w pracę za zachodnią granicą naszego kraju podjęto decyzję o zamknięciu polskich oddziałów firmy i dalszym prowadzeniu działalności tylko w siedzibie głównej we Wrocławiu przy ulicy Krzemienieckiej 5.

Kolejne lata działalności i rozwój firmy pozwoliły wprowadzić jeszcze nowsze technologie. W 2007 roku zamontowano drugą w Polsce instalację wtrysku gazu do samochodu z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Instalacja BRC Sequent Direct Injection została zamontowana w Volkswagenie Golfie V 2,0 FSI zakupionym specjalnie do tego celu. Po roku testowania i przebadaniu samochodu pod względem emisji spalin w niemieckim TÜV wprowadzono ją do oferty. Dzięki tej instalacji gazowej firma poszerzyła paletę silników, które można skutecznie przerobić na autogaz.
https://www.abart.com.pl/historia-firmy

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

25 thoughts on “Który Dodge Durango 5.7 V8 czy 3.6 V6 lepszy do montażu instalacji gazowej LPG w @Abart Auto&Gaz ?

  1. Ja na desce widze czerwony i niebieski, a wy daliście czerwony i zielony. Hmmm… too chyba Ja całe zycie byłem źle uczony kolorów XD. K** cały świat zyje w błędzie :O Czyli światła drogowe to czerwony i niebieski a nie zielony… muszę przemyśleć Swoje zycie teraz

  2. Mam Mazdę CX9 w gazie. Tanio nie jest bo też na LPG nieco wydaję gdy mi Madzia pije 20l plus trochę benzyny ale radość z jazdy ogromna przy silniku V6. Jakby to przeliczyć.na 95tke to bolało by bardzo na stacji w obecnych czasach. Choć jakby nie liczyć to koszty łączne takie jak przy aucie palącym 12-13 litrów benzyny co jest dużym wynikiem na dzisiejsze małe silniczki. Ja jednak mam spokojną głowę zawsze na drodze mając zapas mocy i radość z mruczenia pod maską

Dodaj komentarz

Zadzwoń!