Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Śnieżna jazda mocarza. Jeep Grand Cherokee SRT zasilany LPG po montażu instalacji gazowej w Abart Wr

Śnieżna jazda mocarza. Jeep Grand Cherokee SRT zasilany LPG po montażu instalacji gazowej w Abart Wr



Jeep od zawsze słynął z napędu 4×4, ale w wydaniu Grand Cherokee 6.4 V8 SRT o mocy 468 KM zasilanym LPG pokazuje prawdziwa klasę za połowę ceny. Prezentowany Jeep Grand Cherokee SRT oszczędza 50% kosztów paliwa po montażu instalacji gazowej BRC Sequent Plug & Drive w @Abart Auto&Gaz Wrocław. Jeep Grand Cherokee SRT z instalacją gazową #BRC nie traci swych najważniejszych walorów, którymi są: moc, bezpieczeństwo, komfort, wszechstronność, a zyskuje dodatkowy czyli ekonomia i ekologia. Dzięki toroidalnemu zbiornikowi LPG o pojemności brutto 80l przedstawiony Jeep Grand Cherokee SRT ma zasięg nawet 500 km.

Marka i model: Jeep Grand Cherokee SRT
Rok produkcji: 2013
Pojemność i moc silnika: 6417 ccm, 344 kW (468 KM)
Przebieg w dniu montażu instalacji gazowej: 75676
Instalacja gazowa: BRC Sequent Plug & Drive
Zbiornik LPG: Toroidalny 80 litrów
Zasięg na gazie: 350-500 km
Zwrot z inwestycji: po 12500 km
Wycena instalacji gazowej:
https://www.abart.com.pl/sprawdz-cene

Abart Auto & Gaz Serwis Wrocław
@Abart Auto&Gaz
www.abart.com.pl
https://www.facebook.com/AbartAutoGaz

System BRC Sequent Plug & Drive Plus jest systemem sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej przeznaczonym do samochodów z silnikami z pośrednim wtryskiem benzyny. Instalacja gazowa BRC Sequent Plug&Drive może być stosowana zarówno w silnikach wolnossących jak i w doładowanych turbosprężarką lub kompresorem.

Powstał on na bazie sprawdzonego i znanego systemu BRC Sequent i późnijeszego Sequent 56 zachowując jego główne cechy tj. spójne komponenty, prostotę montażu i programowania. Takie rozwiązanie pozwala na utrzymanie równie łatwego montażu znanego z pozostałych systemów oraz ma możliwość wykorzystania tych samych elementów mechanicznych. Tak jak w innych systemach z rodziny BRC Sequent, wtrysk LPG następuje w kolektorze ssącym, dokładnie tak jak wtrysk benzyny. Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive są uniwersalne i można je zastosować do wszystkich silników benzynowych od 5 do 8 cylindrowych, wolnossących lub z turbodoładowaniem o mocy max. do 300 kW. Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive posiadają homologację zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa elementów GPL (R67-01) oraz dyrektywami dotyczącymi kompatybilności elektromagnetycznej (2004/104/WE). Firma MTM posiada również na instalacje BRC Sequent Plug&Drive homologację R115 obowiązującą w niektórych krajach Europy takich jak Niemcy, Holandia i Norwegia. Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive są systemem typu szeregowego lub master & slave. Ilość gazu wtryskiwana do każdego cylindra jest liczona na podstawie czasów wtrysku wyliczanych przez sterownik silnika ECU, które są przekształcane na czasy wtrysku dla gazu, uwzględniając również jego ciśnienie i temperaturę.

Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive przystępują w ten sposób do regulacji spalania gazowego, utrzymując niezmienione strategie kontrolki centralki benzyny, wykonując w rzeczywistym czasie optymalizację ilości paliwa w celu uzyskania spalania idealnego również z punktu widzenia zanieczyszczenia środowiska niezależnie od warunków zewnętrznych (temperatura i.t.d.) i składu paliwa.

Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive kontrolują wszystkie etapy funkcjonowania silnika, od minimum aż po najbardziej skrajne stany przejściowe i pracy, utrzymując w każdym z nich strategie instalacji oryginalnej. W ten sposób uzyskuje się zawsze maksymalny poziom kompatybilności z każdym typem napędu i utrzymuje się zasadniczo nie zmieniona diagnostyka kontroli silnika przewidziana przez producenta.

Instalacje gazowe BRC Sequent Plug & Drive składją się z następujących elementów składowych:
Zbiornik LPG i wielozawór,
Elektrozawór BRC GPL ET98,
Reduktor ciśnienia: BRC Genius Max lub BRC Genius MB,
Wtryskiwacze: BRC IN03 MY09,
Czujnik ciśnienia i temperatury gazu BRC,
MAP Sensor BRC,
Centralka elektroniczna: BRC Sequent Plug & Drive,
Nowy przełącznik „push-push” z wskaźnikiem poziomu i sygnalizatorem akustycznym.
https://www.abart.com.pl/pl/o/instalacje-montowane/brc-sequent-plug-and-drive

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

8 thoughts on “Śnieżna jazda mocarza. Jeep Grand Cherokee SRT zasilany LPG po montażu instalacji gazowej w Abart Wr

  1. Jest to Nie prawda ze one az tak duzo pala bo przy 90 km pali 13 litrow , 120 km miesci sie 15-16 litrow na 100 kilometrow .
    Oczywiscie one Ida z miejsca i wtedy pala ale cos za cos . Mam go i Wiem co mowie !!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!