Loading…

Naprawa Instalacji LPG Warszawa

Serwis lpg, montaż instalacji gazowych lpg. Przegląd instalacji gazowych Warszawa
Kontakt Auto Gaz
Test spalania - Nowy Opel Astra vs stary Opel Astra

Test spalania – Nowy Opel Astra vs stary Opel Astra



Nowe trzy cylindry kontra używane cztery 🙂 – zapraszamy na test spalania dwóch Opli Astra. Nowy Opel Astra czy stary, używany? Ile pali Opel Astra? Jakie zauważymy różnice?

Nowe Ople w Carsmile znajdziecie zaś tutaj:
https://crsm.pl/astra

Jeśli chcecie sprawdzone auta używane od Klika, zapraszamy tu:
https://otomotoklik.pl

Oglądaj nasze inne filmy i zasubskrybuj kanał!

🔎 ZNAJDZIESZ NAS NA:
https://www.carsmile.pl
https://www.facebook.com/CarsmilePL
https://instagram.com/carsmilepl

☝️ Nasz kanał:
https://www.youtube.com/channel/UCn-sqLxdsTiId4j0hAQ-uUw

Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa

Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej

Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa

9 thoughts on “Test spalania – Nowy Opel Astra vs stary Opel Astra

  1. Ze swojego przykładu dodam odnosnie mojej byłej (dzieki bogu) astry k (2015) 1,4 t 125km

    Przy 120kkm pękły 2 tłoki co skutkowało wymianą "góry" silnika , do tego grzechotanie spod takiej metalowej osłonki z przodu silnika ciegno od turbiny sie wyrobiło. Nie mozna było go wymienic bo to integralna część turbiny (nowa 8k pln)

    – od 50kkm skrzynia( m32- ta poprawiona haha) zaczeła chuczeć- potem doszly problemy z wbijaniem biegów – i zyjący wlasnym zyciem lewarek przy dodawaniu gazu

    – przy 100kkm sprzegło wpadło w podłoge- awarya wysprzeglika

    – przy 115kkm padl srodkowy wyswietlacz – raz sie migał raz nie włączał- trzeba było wymienic na nowy. Obstawiam ze miało związek z jakąs wiązka albo czyms bo przy kazdym otwarciu centralnego zamka i otworzeniu drzwi ekran srodkowy potrafił mignać na biało.

    -przy 130kkm zaczeły mrugac inteliluxy + doszła awaria poziomowania – lewy swicił na dół prawy w niebo. (9k za JEDNĄ nową lampe bez programowania).

    No i na deser nie zapomnijmy o wszechobecnym trzeszczeniu czego sie nie dotknie. Od deski w okolicach szyby po obudowe czujników za lusterkiem (która była tak zamonowana ze mało ze trzeszczała to jeszcze była tak nie rowno przyklejona ze wilgoc z szyby wchodziła pod spód i czujniki wariowały

    Po 6 latach sprzedałem to gówno… Nigdy wiecej niemieckiego szrotu.

  2. A sprint 0-100 km /h ? Elastyczność 80-120 km/ h. Zużycie paliwa przy stałej prędkości wg komputera 90 /100/ 110 km /h ??? Życzę więcej konkretów na przyszłość , a mniej gadania, w tym powielania nieprawdziwych informacji (patrz komentarze poniżej).

  3. Serio? Otomoto też dało ciała i nie przygotowali się do materiału, wy też? 1.2 to nie jest silnik koncerny PSA. To GM-owska konstrukcja która została opracowana jeszcze za czasów kiedy Opel był GM. Silniki powstały już z zamysłem wprowadzenia nowej normy spalania EURO 6. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd…

  4. Z tego, co kojarzę, to bardzo dobry 1.4 turbo Opla miał wtrysk pośredni, co ukochali gazownicy (w tym sam Opel montujący fabryczny gaz). Natomiast jednostka 3 cylindrowa nie ma nic wspólnego z 1.2 Puretech – zaprojektował i wyprodukował Opel przed połączeniem z PSA

Dodaj komentarz

Zadzwoń!