
Test spalania – Nowy Opel Astra vs stary Opel Astra
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Nowe trzy cylindry kontra używane cztery 🙂 – zapraszamy na test spalania dwóch Opli Astra. Nowy Opel Astra czy stary, używany? Ile pali Opel Astra? Jakie zauważymy różnice?
Nowe Ople w Carsmile znajdziecie zaś tutaj:
https://crsm.pl/astra
Jeśli chcecie sprawdzone auta używane od Klika, zapraszamy tu:
https://otomotoklik.pl
Oglądaj nasze inne filmy i zasubskrybuj kanał!
🔎 ZNAJDZIESZ NAS NA:
https://www.carsmile.pl
https://www.facebook.com/CarsmilePL
https://instagram.com/carsmilepl
☝️ Nasz kanał:
https://www.youtube.com/channel/UCn-sqLxdsTiId4j0hAQ-uUw
Youtube Naprawa LPG Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa – Naprawa Instalacji LPG
Serwisowanie i Naprawa LPG – Samochodów z Gazem Warszawa
Naprawa LPG Warszawa, Serwis samochodów z instalacją gazową w Warszawie jako mobilny mechanik samochodowy. Mechanik z dojazdem Warszawa – Auto Pomoc i Mobilny Warsztat, Mobilny serwis Samochodowy do samochodów z gazem, elektryk, diagnostyka, serwisowanie na miej
Mechanik z dojazdem do LPG Warszawa
Ze swojego przykładu dodam odnosnie mojej byłej (dzieki bogu) astry k (2015) 1,4 t 125km
Przy 120kkm pękły 2 tłoki co skutkowało wymianą "góry" silnika , do tego grzechotanie spod takiej metalowej osłonki z przodu silnikaciegno od turbiny sie wyrobiło. Nie mozna było go wymienic bo to integralna część turbiny (nowa 8k pln)– od 50kkm skrzynia( m32- ta poprawiona haha) zaczeła chuczeć- potem doszly problemy z wbijaniem biegów – i zyjący wlasnym zyciem lewarek przy dodawaniu gazu
– przy 100kkm sprzegło wpadło w podłoge- awarya wysprzeglika
– przy 115kkm padl srodkowy wyswietlacz – raz sie migał raz nie włączał- trzeba było wymienic na nowy. Obstawiam ze miało związek z jakąs wiązka albo czyms bo przy kazdym otwarciu centralnego zamka i otworzeniu drzwi ekran srodkowy potrafił mignać na biało.
-przy 130kkm zaczeły mrugac inteliluxy + doszła awaria poziomowania – lewy swicił na dół prawy w niebo. (9k za JEDNĄ nową lampe bez programowania).
No i na deser nie zapomnijmy o wszechobecnym trzeszczeniu czego sie nie dotknie. Od deski w okolicach szyby po obudowe czujników za lusterkiem (która była tak zamonowana ze mało ze trzeszczała to jeszcze była tak nie rowno przyklejona ze wilgoc z szyby wchodziła pod spód i czujniki wariowały
Po 6 latach sprzedałem to gówno… Nigdy wiecej niemieckiego szrotu.
A sprint 0-100 km /h ? Elastyczność 80-120 km/ h. Zużycie paliwa przy stałej prędkości wg komputera 90 /100/ 110 km /h ??? Życzę więcej konkretów na przyszłość , a mniej gadania, w tym powielania nieprawdziwych informacji (patrz komentarze poniżej).
КЛОУН
@1:28 To właśnie jest silnik GM, to nie jest jednostka z serii PureTech od PSA!
1.2 w Oplu to konstrukcja własna, nie ma nic wspólnego z 1.2 puretech.
1.4 turbo 125 ..bardzo pozytywnie zaskakujący motor..niesamowicie żwawy
Serio? Otomoto też dało ciała i nie przygotowali się do materiału, wy też? 1.2 to nie jest silnik koncerny PSA. To GM-owska konstrukcja która została opracowana jeszcze za czasów kiedy Opel był GM. Silniki powstały już z zamysłem wprowadzenia nowej normy spalania EURO 6. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd…
Przykro mi ale bzdurą jest ze silnik 1.2 jest konstrukcji PSA. Pan prowadzący nie przygotował się do materiału. Jest to konstrukcja nadal GM.
Z tego, co kojarzę, to bardzo dobry 1.4 turbo Opla miał wtrysk pośredni, co ukochali gazownicy (w tym sam Opel montujący fabryczny gaz). Natomiast jednostka 3 cylindrowa nie ma nic wspólnego z 1.2 Puretech – zaprojektował i wyprodukował Opel przed połączeniem z PSA